RT and FOX News come to the aid of Donald Trump

RT (formerly Russia Today), the propag…oops, I mean news network owned by the Russian government, has come to the aid of Donald Trump.

Consider how it attempts to undercut the bombshell Washington Post report from Monday evening (which the president essentially verified through Twitter on Tuesday morning) as it states

The claims in the Washington Post have been refuted by multiple White House officials, including National Security Advisor H.R. McMaster.

The story – which cited unverifiable sources and unnamed current and former officials – claimed that Trump disclosed “code-word information” related to IS during the May 10 meeting.

You can read the full RT report here.

Meanwhile, Axios examines how FOX News, Trump’s favorite propag…oops, I mean news network rallied to his side as the scandal quickly unfolded.

Advertisements
This entry was posted in America, FOX News, national security, propaganda, Russia, Russia Today, United States. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s